Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání vybraných středoevropských letišť
Kubecová, Lenka ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Huňak, James (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na srovnání tří středoevropských letišť v Praze, Vídni a Mnichově. V úvodní části jsou nejprve obecné informace týkající se infrastruktury letecké dopravy. Zahrnut je jak vývoj či samotné vymezení letecké dopravy, tak také organizace působící v letecké dopravě. Na to navazuje řízení letového provozu a obecně otázka bezpečnosti v letectví. Následuje podkapitola o letišti samotném. Tato část práce je zakončena leteckými společnostmi. Druhá část práce je již věnována jednotlivým letištím a jejich charakteristice. Je zde stručně historie vybraných letišť, jejich snaha o ochranu životního prostředí. Dále je porovnávána velikost letišť z pohledu počtu cestujících, počtu destinací a aerolinek. Třetí část práce je již zaměřena na analýzu služeb z pohledu dopravy na vybraná letiště, možností parkování a dalších služeb a jejich vzájemného porovnání.
Inovace služeb ve vybraném podniku
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového hospodářství. Váže se na něj příliv finančních prostředků a také nárůst pracovních míst. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat posykované služby hotelu Theresia, který se nachází v centru Kolína, zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami a následně předložit návrhy na nové služby, které zákazníkům v nabídce chybí, či inovaci těch stávajících, které návštěvníkům zcela nevyhovují. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb, cestovního ruchu, inovace, řízení vztahů se zákazníky a také na klasifikaci ubytovacího zařízení. Podrobně jsou všechny oblasti rozčleněny do podkapitol s vlastním tématem. Praktická část je založena na řízeném rozhovoru s vedoucím pracovníkem hotelu a dotazníkovém šetření, které proběhlo ve výše uvedeném hotelu v období od července do prosince 2014. Zákazníci zde vyplňovali otázky, které se týkaly poskytovaných služeb v daném hotelu. Na základě jejich odpovědí došlo k odhalení nedostatků, které napomohli ke zdokonalení poskytovaných služeb a tím i celého hotelu. Mezi navrhovanými inovacemi je virtuální prohlídka umístěná na webových stránkách hotelu. Jejím cílem je seznámit hosty s prostředím hotelu a usnadnit jim jejich rozhodování. Další možnou inovací webových stránek je umístění prezentačního videa, které by mělo během pár minut seznámit hosta s hotelem a jeho poskytovanými službami. Vybudování půjčovny kol a koloběžek by mělo usnadnit přístup k těmto dopravním prostředkům v případě, kdy host nemá tu možnost si dopravit vlastní kolo do hotelu sám. Na recepci by bylo vhodné taky umístit informační materiály o regionu i suvenýry s motivy hotelu. Další možnou inovací by mohlo být vylepšení facebookových stránek hotelu, především jejich personifikace, zveřejňování novinek nebo jejich dvojjazyčné provedení. Ke zvýšení spokojenosti ubytovaných hostů pomůže odstranění nedostatků na pokojích i v koupelnách a zavedení nových služeb do nabídky hotelu.
Přístupy ke zjišťování hodnoty veřejných služeb vnímané spotřebiteli
Řehák, Tomáš ; Stejskal, Jan
Potřeba hledat úspory ve veřejných rozpočtech staví čím dále větší počet veřejných knihoven před úkol odpovědět na otázku po své užitečnosti. A odpovědět nikoliv ve floskulích či neměřitelných kategoriích. Je třeba odpovídat v korunách, procentech či měsících návratnosti. A je třeba nalézt odpovědi nejen na otázky užitečnosti knihovny jako celku, ale i jednotlivých služeb či jejich okruhů. Městská knihovna v Praze spolu s Univerzitou Pardubice a Univerzitou Matěja Béla v Bánské Bystrici pracují na tříletém projektu, který by měl pomoci nalézt metodiku hodnověrně prováděných výzkumů v této oblasti.
Prezentace: idr-517_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-517_2 - Stáhnout plný textMP4
Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině
ŘEHOUŠKOVÁ, Jana
Tématem diplomové práce je Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině. Cílem práce je provedení analýzy nabízených agroturistických služeb ve zvolených oblastech a vyhodnocení informací získaných z dotazníkového šetření prostřednictvím návštěvníků vybraných agroturistických zařízení. V práci je popsán geografický potenciál každé sledované oblasti s následným popisem vybraných agroturistických zařízení včetně jejich vzájemného porovnání. Dále je provedena komparace mezi zájmovými oblastmi, zhodnocení výsledků a porovnání české a zahraniční agroturistiky. V práci jsou provedeny návrhy na zlepšení nabízených agroturistických služeb, které by mohly přispět k posílení české agroturistiky. Poslední část práce nahlíží i na možné financování a využití zdrojů z fondových prostředků na rozvoj venkovské turistiky a agroturistiky v rámci sledovaných oblastí. Pro jednodušší orientaci je každé oblasti přiřazena barva, která se line celou prací. Pro srozumitelnost jsou v práci použity také přehledné tabulky a grafy, které pomáhají lépe popsat zjištěné údaje z dotazníkového šetření.
ANALÝZA SLUŽEB ZÁKAZNÍKŮM NA PŘÍKLADU ZVOLENÉHO PODNIKU
DANIELOVÁ, Petra
Diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb zákazníkům ve společnosti T-Mobile a.s. Komplexní charakter služeb poskytuje obzvláště v rozsáhlé řadě výrobků a možné kombinace o nich. Analýza shledává, že společnost nemá velké problémy. T-Mobile a.s. se může ještě více rozvíjet. V druhé části Diplomové práce dochází k posouzení služeb společnosti T-Mobile a společnosti Vodafone. Ve srovnání se společností Vodafone a.s., dopadl T-Mobile dobře.
Služby cestovního ruchu pro specifikou skupinu klientů a možnosti rozvoje těchto služeb ve vybraném regionu
BUSÍNOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního ruchu dětí a mládeže, jako vybraného segmentu cestovního ruchu, v mikroregionu Sdružení obcí Neveklovska. Na základě řízených rozhovorů, dotazníkového šetření, vlastního pozorování a sekundárních zdrojů byl mikroregion zhodnocen jako oblast s vysokým potenciálem pro cestovní ruch, avšak s nedostatečnou sítí nabízených služeb cestovního ruchu. V závěru práce byly sepsány návrhy, kterými by se mohlo dosáhnout zlepšení nabízených služeb ve zkoumané oblasti.
Analýza obstaravatelských služeb poskytovaných Českou poštou
KOVÁŘOVÁ, Kamila
Cílem práce bylo zanalyzování současné nabídky obstaravatelských služeb, poskytovaných Českou poštou. Po provedení jednotlivých analýz jsem došla k závěru, že nabídka služeb je dosti široká, ačkoli u většiny služeb je stále co vylepšovat. Nejlépe bych hodnotila službu CzechPOINT. V současné době, kdy lidský čas je drahý a potřeba úředních listin stále větší, je tato služba zaměřena tím správným směrem. Možnost využití pouze jednoho úřadu na vyřízení množství záležitostí řeší dávné problémy se zaplněnými úřady s nekonečnými frontami. Ke službám, u kterých by naopak změny byly žádoucí, patří dle mého názoru důchodová služba. Připadá mi, že směr, jakým je služba nastavena odpovídá tomu, jak byla nastavena kdysi v minulosti. Základní význam se samozřejmě nemění, ale do důchodového věku dnes již dozrávají lidé, kteří by jistě ocenili novelizace. Inspiraci ze zahraničí využila služba SIPO. Využila světových zkušeností s ebillingovými řešeními při zakládání elektronické služby eSIPO. Tato služba nabízí zákazníkům elektronickou správu a také kontrolu u pravidelných i nepravidelných plateb. Službou, která má také co zdokonalovat je i ČSOB penzijní fond Stabilita. Případná změna byla navržena v syntetické části této bakalářské práce. Touto změnou bylo snižování nákladů příštích období. V očích zákazníků by díky snížení této položky mohl penzijní fond Stabilita získat na oblíbenosti. Zvláště v dnešní době, kdy lidé s financemi neradi riskují, je stále častější přestupování od jednoho penzijního fondu k výhodnějšímu. Mé tvrzení, že lidé v době hospodářské krize neradi riskují, neplatí pro sázkovou a loterní činnost. Jak bylo zjištěno z provedené analýzy, společnost Sazka a.s. naopak v této době zaznamenala nárůst zákazníků.
Inovace služeb ve vybraném penzionu
ŠIRMEROVÁ, Jana
Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných penzionem, který se nachází v centru Českých Budějovic, a analýza spokojenosti hostů penzionu s těmito poskytovanými službami a jejich zájem o rozšíření nabídky.
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu mikroregionu Telčsko
Budková, Pavla ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Fellegiová, Eva (oponent)
Práce se zabývá cestovním ruchem na území mikroregionu Telčsko a jejím cílem je analyzovat nabídku služeb cestovního ruchu a v návaznosti na místní potenciál navrhnout vhodná doporučení pro další rozvoj regionu. V úvodu práce jsou vymezeny základní pojmy a je popsán význam, dělení a specifika trhu cestovního ruchu. Následuje kapitola, která se zabývá službami cestovního ruchu, a jsou zde uvedena teoretická východiska k analýze těchto služeb. V praktické části práce je provedena analýza primární a sekundární nabídky cestovního ruchu mikroregionu. V návaznosti na ně je vypracovaná SWOT analýza cestovního ruchu mikroregionu Telčsko a určena vhodná strategie pro další rozvoj. V závěru jsou uvedena doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.